söndag 22 augusti 2010

En spännande vecka på gång

Den kommande veckan är det mycket som händer. På tisdag kommer eleverna tillbaka efter sommarlovet, och sonen börjar årskurs ett! Tänk vad tiden går!

Jag jobbar bara denna veckan ut, sen börjar jag mina studier vid Mittuniversitetet. Superkul skall det bli, om än lite nervöst, eftersom det är på helfart med ganska tufft schema. Den 26:e kan jag registrera mig, för att sedan påbörja studierna.

Till helgen åker maken, jag och de två äldsta barnen till Stockholm. Där skall vi träffa kusin med make och ha en härligt trevlig helg! Det blir Gröna Lund på lördagen, och lite shopping. Sen skall jag och mannen på RAW comedyclub på kvällen. Vi skall kvittera ut vår 40-årspresent där det även ingår barnvakt och en hotellövernattning. Trevligt skall det bli!

Programmet för resten av denna dag är trevligt umgänge i Centerns valvagn som idag besöker Sproge, Eksta och Fröjel. Det känns lite extra bra efter att ha läst den senaste opinionsundersökningen som ger alliansen ett försprång på 7.9%, och där SD hamnar under 4%. Nu kör vi. Ända in i kaklet!

Inga kommentarer: