söndag 1 februari 2009

The Boss

The Boss kommer till stan. Inte min stad, men ändå. Stockholm! I början av juni - och som jag har suktat! Jag har kompisar som var i Göteborg förra året, och som skall gå igen. För egen del blev det aldrig av att försöka fixa biljetter nu till Stockholm. Jag jobbade, och det är mitt i ensileringen så mannen kan inte åka.

Då sker det underbart fantastiska. Dottern spelar fotboll, och hennes förra klasskompis mamma säger att de fixat biljetter i år igen. Och att de fixat några extra. Och att de undrar om jag är intresserad av en!! Är dom sanna eller?! Klart jag är!!

Så nu skall jag - förmodligen - till Stockholm 7:e juni och kolla in "The Boss".

1 kommentar:

Anonym sa...

Lustigt, vi har NYSS lyssnat på the Boss när han gör sin version av This little light of mine, såå bra. Kanske inte något han spelar på sina turneér? Gospel?
Härligt att du får åka!