lördag 27 juni 2009

Sommartävling

I veckan som gick var det tävling i lokalradion. Jag skall villigt erkänna att jag inte lyssnar på lokalradion. Bara när det är strömavbrott...

Men nu hade jag blivit tillfrågad till att vara med i en tävling och representera socknen när vi skulle tävla mot Farhem. Min gren skulle vara frågesport. Så jag sa ja. Skall man göra bort sig kan man lika gärna göra det offentligt. Nu gick det riktigt bra. Bosse och jag lyckades tillsammans klara 5 av 6 frågor, således jobbade vi ihop 50 poäng. Att sedan Fardhem vann skriktävlingen gjorde inget, eftersom vi vann resten.
Så nu ligger vi helt plötsligt på delad första plats efter en veckas tävlande på ön. Så det kan gå!

1 kommentar:

aw sa...

Etelhem - Garda hade ngn såndär tävling med, vem ligger ni på delad plats med då ?