tisdag 15 juli 2008

Änglar finns!

Var på shoppingtur med en av Stockholmsgästerna i Visby igår. Hur kul som helst, men oj så trött man blir! Yngsta dottern var med, och hon var väl inte helt hundra tyckte jag. I natt kom febern. Vi får se hur det fortsätter.

Hur som helst så blev det mycket shopping, fina kläder till kommande fester. När vi kom hem vid 17-snåret och skulle packa upp så saknades en kasse. Den STORA kassen med kläder för MYCKET pengar. Då bröt jag ihop.

När jag samlat mig började jag ringa runt till de butiker vi passerat sedan vi handlade den stora kassen på Lindex. Till slut säger en ängel på hm, att den har hon hittat, och att den står där hos dem. Lättnaden är otrolig.

Så idag skall min snälla granne, som jobbar i Visby, ta hem kassen. Änglar - visst finns dem! Och änglarna på hm skall få en present nästa gång jag är i Visby.

Inga kommentarer: