onsdag 31 december 2008

Sista dagen på året

Sista dagen på året! Största delen av familjen är på väg i väg till kompis för att fira in nyåret. Vi gör som vi brukar, samlas ett gäng, fixar mat och firar in tillsammans. Det börjar bli många år tillsammans nu, och vi börjar bli många...

Minsta pluttan har fått åka med mormor hem och fira med henne. Hon tyckte det skulle bli superkul, att bara få rå om mormor alldeles själv. Myspys. Även för mormor, som slipper fira in själv. Till på köpet gillar yngsta dottern att ligga nära när hon sover. Något som nog också mormor tycker är mysigt. Själv är jag glad om jag får sova en hel natt snart. Det tär på humöret att aldrig få sova.

Hur som helst så är det snart nytt år och mitt löfte till mig själv är att ge mig mer tid. Mer tid till mig själv, tex till att ut och gå, alldeles ensam. Hur mycket jag än älskar min familj så är det viktigt med egen tid. Speciellt när jag inte får sova på nätterna.

Kram och Gott Nytt År på er!

Inga kommentarer: