söndag 28 december 2008

Spel, spel, spel...

Mer spel har det blivit. I går kväll spelade jag och tjejkompisarna ginrummy. Kul! Men ack så svårt att komma ihåg och få ihop det med två stegar och en triss. Eller två triss och en stege... Bäst gick det första gången, då vann jag!

Idag har vi kört igång med wii-fit. Köpte det för att få tillgång till brädan som man kan använda även i andra spel. Tex. när man åker pulka på en upp-och-nervänd tjur i Rayman 3. Kul! Vi har även registrerat in oss i wii-fit, och jag kan meddela att jag är äldst i famljen enligt spelet... hrrm. Dottern är 25, sonen 30, mannen 34 och jag 40.... Hur blev det så? Jag tror det har med någon sorts balansövning att göra som jag inte var så bra på. Men kul är det. Och motion ger det, så nu är det bara att "rocka på".

Inga kommentarer: