fredag 5 september 2008

Kul att jobba!

Så har då första jobbveckan gått. Det har varit jättekul och inspirerande. Vad jag håller på med kan du läsa här.

Det har samtidigt varit en oerhört jobbig vecka med 2 födelsedagar samtidigt som jag drabbats av världens värsta förkylning. Det var tal om nödslakt ett tag, men jag repade mig - mycket tack vare min mammas dunderkur bestående av diverse medikamenter som jag började inta i tisdags. Idag känner jag mig ganska ok, och räknar med att få tillbaka rösten till nästa vecka.

I veckan blev kommunens betygsresultat offentliga. Därav tidningsartikeln jag hänvisar till ovan. De var tappra eleverna som lät tidningen komma in och störa, undervisningen blev ju inte riktigt som planerat, men det är kul att föra vidare något som går bra inom skolans värld. För en gångs skull.

Nästa vecka drar igång med inskolning på dagis på måndag för yngsta dottern. Samtidigt blir det fortstatt jobb på halvtid. Och det är ju så kul!

Inga kommentarer: