fredag 8 maj 2009

Sysselsättningsproblem?

Sysselsättningsproblem har jag inte. Denna helg är lite extrem...
I morgon bitti åker vi 07.45 via Hemse till Follingbo för att äldsta dottern skall tävla i lillkorpen i orientering. Hon startar 09.27. När hon har gjort sitt så åker vi, via Hemse, hem.

Sen skall sonen på kalas på Hemse mellan kl.12-14. Det skall således skjutsas både dit och hem.

Sen skall yngsta dottern få vara hos farmor från och med kl.16 eftersom jag och äldsta dottern skall till Fardhem IP för att "jobba". Sonen får haka på. Dottern skall vara bollkalle när Sudret Södra spelar match, och jag skall hjälpa till i kiosken. Matchen börjar 17. Därefter skall yngsta dottern hämtas på Hemse. Sen hem, natta, sova.

På söndag skall vi vara i Visby kl.12.15. Äldsta dottern har match med sitt lag. 2x25 minuter. Därefter åker hon på bio, Hannah Montana, med sin kompis. Jag tar sonen och yngsta dottern och åker hem. Senare på kvällen skall äldsta dottern hämtas i Linde hos kompisen som var snäll nog att ta med henne på bio....

Jag längtar till måndag!

1 kommentar:

Mien sa...

Det är helt vansinnigt hur man håller på! Jag känner igen mig precis, men byter ut Lill Korpen mot simtävling i Solberga. För övrigt kan jag säga att jag hatar Lill Korpen, massor med folk och hela tiden en oro att man ska tappa bort något barn. Och så ska man gå långt från start till mål på vägar som inte är framkomliga med barnvagn. Jag känner ofta som du, att jag längtar till måndag! Nu ska jag köra på simträning och sedan måste jag åka till Roma och köpa eltråd.
Ha en bra helg?