torsdag 21 augusti 2008

Vart tar dagarna vägen?

Helt plötsligt är det jättelänge sedan jag bloggade. Det är fullt upp nu. Äldsta dottern har börjat 3:an i nya skolan och i tisdags var jag med henne första dagen. Det är ännu en byggarbetsplats, men nyrenoverat och fräscht! Det kommer att bli jättebra! Redan första dagen fick hon flera nya kompisar, så jag är säker på att det blir bra år framöver.

Sonen har äntligen börjat dagis igen. Han är numera "spindel", vilket betyder att han är störst på dagis och får delta i speciella aktiviteter.

Yngsta dottern skall snart skolas in! Hua! Hon som är så liten... ! Helt plötsligt måste jag gräva efter regnkläder på vinden. Kolla skor. Har inga som passar hennes storlek just nu utan måste köpa både skor och stövlar... och dagisrygga.

Samtidigt förbereder jag och mannen oss för en Stockholmsweekend. Kusin med pojkvän fyller år och har fest. Och det tarvar ju en del förberedelser...

Så vi får se när jag hittar hit igen. Förhoppningsvis dröjer det inte lika länge till nästa gång.

Inga kommentarer: