lördag 31 maj 2008

Jag är inne i ett stim

Jag är inne i ett stim just nu. Ett vinststim. Det är hul kul som helst. Jag deltar i alla möjliga och omöjliga tävlingar, främst de jag hittar online.

Jag har vunnit:
* Reflexer, nyckelband, pennor m.m. från librarylovers.se (svensk biblioteksförening)
* 200 kr i rabatt på elräkningen från GEAB. Gotlands Energi AB. Kom 3:a i slogantävling!
* En film att ladda ner från Disney i en tävling som fanns på aftonbladet.se, national treasure. Värde 69 kr, inte mycket, men ändå!
* 234 kr på v65 förra helgen, en Harry Boy som ramlade in.

Inte stora summor, men de förgyller vardagen lite. Och man blir lite glad när vinnarmail kommer! Jag väntar nu på storvinsten, den borde ju komma snart när jag nu är inne i det positiva stimmet, eller hur?

Inga kommentarer: