tisdag 1 april 2008

Jag erbjuder mig som testförare!

Min kusin diskuterar bilköp på sin blogg idag. Antingen är det ett aprilskämt, eller så menar han allvar med att susa omkring i en LandRover i Stockholm. Som om den skulle behövas där. En elbil hade passat bättre. Men han är väl ursäktad om han skall på safari i Värmland...

Själv erbjuder jag mig att bli testförare! Jag testkör gärna valfri 7-sitsig familjebil. Gratis naturligtvis! Jag lovar att lämna omdöme efter en sådär 6 månader, blir det bra? Jag kan bidra med 3 barn, man och barnvagn. Tidvis körning på skumpiga grusvägar, sliriga sandvägar, vanliga vägar och åkervägar. Vill ni så kan jag även testköra på en och annan åker. Dock ingen som är plöjd, utan mest vall.

Detta borde väl locka vilket företag som helst!! Hör av er!

Inga kommentarer: